De presentielijst

Iedereen die de accommodatie bezoekt moet de presentielijst tekenen. Dit d.m.v het duidelijk noteren van naam, lidmaatschapsnummer en paraaf.

De presentielijst is er voor verschillende doeleinden

• Het bestuur moet kunnen zie wie aanwezig is of is geweest. Dat betekent dat ook introducés op de lijst horen te staan.
  • Alleen zij die op de presentielijst staan zijn gedurende het verblijf in de accommodatie verzekerd.
  • De afdeling Bijzondere Wetten van de politie kan de presentielijst opvragen ter controle van het aantal keren dat een verenigingslid/verlofhouder de vereniging heeft bezocht.

Gedragsregels

Van alle verenigingsleden wordt het volgende verwacht:

• Gebruik de accommodatie alsof het uw eigen huis is.
  • De rommel die u maakt, ruimt u zelf op.
  • Na het schieten raapt u de hulzen, gebruikte schijven, lege munitiedoosjes e.d. op en deponeert die in de daarvoor bestemde afvalbakken.
  • Na het gebruik van consumpties in de kantine, brengt u de gebruikt kopjes, glazen, flesjes, bordjes e.d. terug naar de bar.
  • Consumpties rekent u contant af.
  • In de omgang met anderen hanteert u de fatsoensregels die onder beschaafde mensen gebruikelijk zijn.
  • Een ieder dient in deze zijn/haar verantwoordelijkheden te kennen.