Paaswedstrijd 2024

We hebben zaterdag 30 maart een leuke paaswedstrijd gehouden op de club met meer dan 40 deelnemers.
Er werd geschoten met eigen en verenigingswapens op schietkaarten met een paasafbeelding. Hierbij werd geschoten op de gebruikelijke afstanden. De insteek van deze wedstrijd is dat niemand weet welk item op de kaart de meeste punten oplevert. Er is dus voor iedereen een mogelijkheid om leuke en of lekkere prijzen te winnen zoals een kaaspakket of een bierpakket. Het uitzoeken van de gewonnen prijs gaat op volgorde van de score.

Er waren door diverse clubleden lekkernijen mee genomen onze dank daarvoor en de hulp die weer spontaan
op gang kwam in de vorm van hulp achter de bar en het niet te vermijden opruimen van de baan en keuken.

Alle deelnemers bedankt namens de wedstrijdcommissie.