Wedstrijd Militair Pistool 16 juni 2024

Op Vaderdag 16 Juni 2024 is er in Wassenaar een wedstrijd Militair Pistool geschoten.

Deze wedstrijd is alleen toegankelijk voor de deelnemers aan de Randstad competitie en worden volgens het KNSA wedstrijdreglement verschoten. (www.randstadmp.org)

Deelnemende verenigingen zijn:

- SV OKK
- SV de Vrijheid
- SV Juliana Wassenaar
- SV Doel Treffend
- SV AR-10
- SSV Haaglanden
- KSV Oranje Nassau
- KSVR

Regels Militair Pistool.

Proefserie, 6 schoten op 1 kaart binnen 3 minuten.
Wedstrijdserie -1, 6 schoten staand op 25m. binnen 03 minuten, 6 schoten op 1 kaart.
Wedstrijdserie -2, 6 schoten staand op 20m. binnen 15 seconden, 6 schoten op 1 kaart.
Wedstrijdserie -3, 6 schoten knielend op 20m. binnen 12 seconden, verdeeld over 2 kaarten.
Wedstrijdserie -4, 6 schoten staand op 15m. binnen 09 seconden, verdeeld over 3 kaarten.

Het was zoals altijd prettig een wedstrijd te kunnen schieten met liefhebbers van deze discipline. Dat komt zowel de gezelligheid als competitie ten goede.
Na de wedstrijden was er ruimte voor een hapje en een drankje geheel verzorgd door de vrijwilligers achter de bar.

Via deze weg danken wij de organisatie en alle vrijwilligers, en natuurlijk alle deelnemers die er voor zorgen dat dit soort wedstrijden mogelijk zijn.
P.S. in verband met de privacy tonen wij geen foto’s of namen.

M.v.g. SSV Juliana Wassenaar.